måndag, juni 10, 2013

Friskt vågat - inget vunnet

Som ni märkte lekte jag lite med designen på bloggen...
Det slutade med att bloggen nog var "dynamisk" som det stod i mallen, men nog så svårhanterlig! Det tog mig  oändligt med tid att lista ut hur jag själv skulle logga in :-)

Jag var lite harmsen över min okunnighet, och besökte inte heller mina vänner med fungerande bloggar...nu är jag tillbaka och skall titta in hos er! Jag har försökt återställa ordningen här också.

Visdomsorden jag skrivit på svarta tavlan på terrassen passar in tycker jag. Fast man vågar göra något är det ju inte garanterat att man lyckas med det man föresätter sig, men vågar man inte behöver man inte heller hoppas på att något skall hända... 


Önskar er en skön måndag!

1 kommentar:

  1. Precis! Jag var in och läste och letade. Och letade. Och letade. Men hittade inget sätt att kommentera? Och då kände jag mig korkad ;)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera

Tack för att du skriver ner dina tankar om detta :)